.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دل حزب الله از احمدی نژاد خون است

سردبیر سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در یادداشتی با عنوان "جراحی قلب باز به دست با کفایت حزب الله"، به انتقاد از رابطه دولت با مرجعیت و رهبری و نقش اسفندیار رحیم مشائی در این میان پرداخت.

به گزارش ایفنا نیوز، متن کامل یادداشت مجید بذرافکن بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ما جعل الله لرجل من قلبین فی جوفه (احزاب، آیه 4)
خداوند برای هیچ کس دو قلب در درونش نیافریده

مدتی است دل و جان حزب الله از جهالت و لجاجت احمدی نژاد در مسئله ای کوچک و جزئی خون شده است اما نزاکت و نجابتش به او این اجازه را نداد تا دم برآورد و در این روزهای حساس آب به آسیاب دشمنان انقلاب بریزد؛ مباحثی نظیر ایرانیان خارج از کشور و جذب سرمایه های آنان، روز ملی خلیج فارس و همایش های عجیب و غریب دیگر که بیشتر یادآور وزارت ارشاد دوره مقبور اصلاحات است.

آقای احمدی نژاد ! چه کسی است که نداند سر و جان حزب الله در طبق اخلاص و بر کف دست ایثار و فداکاری در راه آرمانها و اهداف انقلاب و امام و رهبر عزیز انقلاب لحظه شماری می کند. هر چند مزوران و سالوسان تهمت حمایت کورکورانه از شما را بر آنان زدند اما آنچه که بر همه مشهود است آن است که حزب الله، حتی آن روز که احساس کرد دفاع از هاشمی رفسنجانی دفاع از نظام و انقلاب است، خار اشرافیت در چشم و استخوان طاغوت زدگی مسئولان در گلو، از او حمایت کرد.

آقای احمدی نژاد ! مسئله آن قدر سخت و جدی نبوده و نیست که بخواهیم تاریخ پر ستاره حزب الله را در بصیرت و عمل انقلابی اش به شما یادآوری شود، چه خود یکی از آنان هستید.

جناب رئیس جمهور ! آب و برق و قیمت گوجه و سیب زمینی آن چیزی نبود که ما نگران آن باشیم. حتی سفرهای استانی و ساده زیستی هم تحفه کم یابی نیست که در جهان نظیر آن یافت نگردد. آن چه که چشم ها را به سوی شما درخشان و قلبهای مومنین را به سمت شما گردانیده است تبعیت و سربازی محض قبلی و انشاء الله بعدی شما نسبت به ولایت بوده و خواهد بود.

از سویی اقدامات و پیشنهادات مبتذل و پیش پا افتاده ای چون نظرات و ایده های بی خاصیت و بی اهمیت و اولویتی از یکی از اشخاص مقرب حضرتعالی صادر می شود. اما آن جناب با کمال تاسف و تاثر با آنها برخوردی ولایی و مریدانه می کنید، و خود را در تقابل با مرجعیت و ولایت فقیه کشانده اید.

بارها در اظهارات خصوصی و علنی اظهار کردید که تکلیف ما را مرجعیت مشخص نمی کند بلکه این ولی فقیه است که در مسائل حکومتی نظر می دهد. هر چند چنین حرفی صحیح است ولی کاش این حرف را برای طرح هایی چون تقسیم اراضی و اموال سرمایه داران و مرفهان بی درد از شما می شنیدیم که از زمان ابتدای انقلاب بر زمین مانده است. امروز فرمان از سوی ولی صادر شد و حکم حکومتی ایشان منتشر گشت. + این گوی و این میدان...

البته کسی از شما انتظار عصمت از گناه و تنزه از خطا نداشته و از هیچ کسی ندارد ولی آن چه که حزب الله را با شما سر پیمان اخوت و مودتی است، ولایت پذیری و گوش به فرمانی رهبر حکیم انقلاب بوده و هست.

جناب رئیس جمهور !

حدیثی از امیر المومنان علی (ع) در تفسیر این آیه می خوانیم که فرمود: لا یجتمع حبنا و حب عدونا فی جوف انسان، ان الله لم یجعل لرجل قلبین فی جوفه، فیحب بهذا و یبغض بهذا فاما محبنا فیخلص الحب لنا کما یخلص الذهب بالنار لاکدر فیه فمن اراد ان یعلم فلیمتحن قلبه فان شارک فی حبنا حب عدونا فلیس منا و لسنا منه.

« دوستی ما و دوستی دشمن ما در یک قلب نمی گنجد چرا که خدا برای یک انسان دو قلب قرار نداده است، که با یکی دوست بدارد و با دیگری دشمن، دوستان ما در دوستی ما خالصند همانگونه که طلا در کوره خالص می شود هر کس می خواهد این حقیقت را بداند قلب خود را آزمایش کند اگر چیزی از محبت دشمنان ما در قلبش با محبت ما آمیخته است از ما نیست و ما هم از او نیستیم». (تفسیر نمونه، جلد 17 ، ص 194 )

انسان یک قلب بیشتر ندارد و در این قلب جز عشق یک معبود نمی گنجد، آنها که دعوت به معبودهای متعدد می کنند، باید قلبهای متعددی داشته باشند، تا هر یک را کانون عشق معبودی سازند!

اگر شما قدرت بیرون کشیدن این غده بدخیم را ندارید، دستان با کفایت حزب الله در برابر چشم همگان به ضرب شصتی، دامان دولت انقلابی و مکتبی را از این وصله ناچسب منزه کند. فان حزب الله هم الغالبون.

سردبیر سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پایان نوشته گلایه آمیز خود ، انتقادش از رئیس جمهور را انتقاد دلسوزانه یک هوادار از ریس جمهور مکتبی دانسته و تاکید نموده است: قطعاً لینک این مطلب جهت طعن و کنایه دشمنان دانا و دوستان نادان به رئیس جمهور مکتبی، بی پاسخ نخواهند ماند!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.